Show More

Rúdtánc

Oktató - Floch Betti

Sokaknak az akrobatika, a levegőben végzett erőelemek és spàrgák jutnak eszébe a rúdtáncról.

Ezért gondolják, tévesen, hogy ez nem nekik való. 5 szintet különböztetünk meg, ebből az 1.-es szint teljesen kezdőknek lett összàllítva, amihez semmilyen előképzettség, hajlèkonyság, vagy vékony testalkat nem szükséges.

Ahogy egyre erősödsz, ügyesedsz, léphetsz tovább egyre magasabb szintre. A 3.-as szint az első, amikor rúdra mászunk, vagy fejjel lefelé vègzünk bármilyen elemet.

Így nincs miért aggódnod, pont a fokozatosság és az egymásra épülő szintek miatt garantált a siker!

A  rúdtánc órákon is teljesen alap szintről indulunk!

Kezdő Rúdtánc

 

A Rúdtánc, másnéven Poledance az utóbbi idők egyik legnépszerűbb  sport/táncirányzata, ahol az erő és állóképességfejlesztő elemek mellett, a nőies mozgás, a tartásjavítás, a hajlékonyságfokozás és az akrobatika keveredik egymással.

 

Tánc vagy Fitness? 

MINDKETTŐ! Az igazán kemény, kihívásokkal teli elemek mellett, a nőies összekötő mozdulatok dominálnak, melyek nem csak a női testre, de az önbizalomra is remek hatással vannak.

 

Szintrendszer

Az 1.-es szintű (kezdő) órákon való részvételhez semmiféle előképzettség nem szükséges, hajlékonyság vagy sportmúlt, kortól és külső adottságoktól függetlenül várunk mindenkit szeretettel.

2.-es szintre az léphet, aki sikeresen elvégezte az 1.-es szintet, és így tovább.

Sokan megijednek a rúdtánctól, mert a médiában általában veszélyesnek tűnő, fejjel lefelé mozdulatokat látnak a rúdon. Nos, először rúdra 3.-as szinten mászunk, és ekkor kezdünk el fejjel lefelé kivitelezni gyakorlatokat.

Addigra viszont már annyira megerősödik a testünk és tökéletesedik a technikánk, hogy készen állunk az egyre bonyolultabb és nehezebb elemek kivitelezésére.

 

Mit viseljünk az órán?

Kezdő órán póló és maximum térdig érő nadrág, vagy rövid sort az ajánlott viselet. Fontos, hogy a bőrünk érintkezzen a rúddal a tapadás miatt.

Általában mezítláb vagyunk az órán, de lehet zokniban, vagy jógapapucsban is lenni, esetleg puha talpú sportcipőben.

Egy kisméretű törölközőt hozzunk magunkkal, amivel  a rudat töröljük, ha esetleg izzadunk.

Mennyi idő szükséges egy szint elvégzéshez?

 

Teljesen változó, egyéni adottságoktól is függ, illetve attól, hogy egyszer vagy kétszer látogatod e az órákat. Átlagosan 10 óra szüksges ahhoz, hogy 2.-es szintre lépj.

 

FONTOS!

 

Amikor órára jövünk, aznap ne használjunk kézkrémet, testápolót, ami síkossá teheti a bűrünket, ezáltal csúszóssá a rudat.

Az ékszerek, bokaláncok, piercingek viselését mellőzük, hosszú haj esetén kényelmesebb az összefogott viselet.

Kedd  12:00 - 13:00

Kedd  18:15 - 19:15

Csütörtök  10:00 - 11:00

Csütörtök  19:15 - 20:15

Floch Betti órái:

Show More
Baross Egészségközpont
Nyitvatartási idő

Hétfő - Péntek  7:00 - 21:00

Szombat  8:00 - 14:00

Vasárnap 8:00 - 12:00

1165 Budapest,

Baross Gábor u. 40.

info@barosskozpont.hu

+36 (1) 283-1354

+36 (20) 267-6183

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon