Rúdtánc

Sokaknak az akrobatika, a levegőben végzett erőelemek és spàrgák jutnak eszébe a rúdtáncról.

Ezért gondolják, tévesen, hogy ez nem nekik való. 5 szintet különböztetünk meg, ebből az 1.-es szint teljesen kezdőknek lett összàllítva, amihez semmilyen előképzettség, hajlèkonyság, vagy vékony testalkat nem szükséges.

Ahogy egyre erősödsz, ügyesedsz, léphetsz tovább egyre magasabb szintre. A 3.-as szint az első, amikor rúdra mászunk, vagy fejjel lefelé vègzünk bármilyen elemet.

Így nincs miért aggódnod, pont a fokozatosság és az egymásra épülő szintek miatt garantált a siker!

A  rúdtánc órákon is teljesen alap szintről indulunk!

Oktató - Floch Betti

Floch Betti órái:

Kedd  09:30-10:30 (Összevont)

Kedd  18:15 - 19:15 (Haladó)

Csütörtök  18:15 - 19:15 (Haladó)

Kezdő Rúdtánc

 

A Rúdtánc, másnéven Poledance az utóbbi idők egyik legnépszerűbb  sport/táncirányzata, ahol az erő és állóképességfejlesztő elemek mellett, a nőies mozgás, a tartásjavítás, a hajlékonyságfokozás és az akrobatika keveredik egymással.

 

Tánc vagy Fitness? 

MINDKETTŐ! Az igazán kemény, kihívásokkal teli elemek mellett, a nőies összekötő mozdulatok dominálnak, melyek nem csak a női testre, de az önbizalomra is remek hatással vannak.

 

Szintrendszer

Az 1.-es szintű (kezdő) órákon való részvételhez semmiféle előképzettség nem szükséges, hajlékonyság vagy sportmúlt, kortól és külső adottságoktól függetlenül várunk mindenkit szeretettel.

2.-es szintre az léphet, aki sikeresen elvégezte az 1.-es szintet, és így tovább.

Sokan megijednek a rúdtánctól, mert a médiában általában veszélyesnek tűnő, fejjel lefelé mozdulatokat látnak a rúdon. Nos, először rúdra 3.-as szinten mászunk, és ekkor kezdünk el fejjel lefelé kivitelezni gyakorlatokat.

Addigra viszont már annyira megerősödik a testünk és tökéletesedik a technikánk, hogy készen állunk az egyre bonyolultabb és nehezebb elemek kivitelezésére.

 

Mit viseljünk az órán?

Kezdő órán póló és maximum térdig érő nadrág, vagy rövid sort az ajánlott viselet. Fontos, hogy a bőrünk érintkezzen a rúddal a tapadás miatt.

Általában mezítláb vagyunk az órán, de lehet zokniban, vagy jógapapucsban is lenni, esetleg puha talpú sportcipőben.

Egy kisméretű törölközőt hozzunk magunkkal, amivel  a rudat töröljük, ha esetleg izzadunk.

Mennyi idő szükséges egy szint elvégzéshez?

 

Teljesen változó, egyéni adottságoktól is függ, illetve attól, hogy egyszer vagy kétszer látogatod e az órákat. Átlagosan 10 óra szüksges ahhoz, hogy 2.-es szintre lépj.

 

FONTOS!

 

Amikor órára jövünk, aznap ne használjunk kézkrémet, testápolót, ami síkossá teheti a bűrünket, ezáltal csúszóssá a rudat.

Az ékszerek, bokaláncok, piercingek viselését mellőzük, hosszú haj esetén kényelmesebb az összefogott viselet.

Oktató - Németh-Oláh Adrienn

Németh-Oláh Adrienn órái:

Hétfő 18:15-19:15 

Hétfő 19:30-20:30 

Szerda 19:30-20:30

Csütörtök 09.30-10.30 

Németh-Oláh Adrienn bemutatkozás:

Sziasztok!

 

Németh-Oláh Adrienn vagyok, rúdfitnesz tréner, személyi edző, táplálkozási tanácsadó és LoveYourBelly oktató.

Körülbelül 10 éve kezdtem el rudazni, mindenféle sportmúlt nélkül. Csupán kíváncsiságból vágtam bele, de hatalmas szerelem lett belőle már az első órán és azóta is meghatározó része az életemnek. Sőt, idén már az öt éves kislányom is elkezdett rudazni és olyan lelkesen űzi, mint én.

A Polecenter trénereként heti két alkalommal tartok kezdő rúdsport órát a Baross Egészségközpotban. Célom, hogy megszerettessem a hölgyekkel ezt a mozgásformát, ami amellett, hogy formálja a testet, remek kikapcsolódást jelent, erősíti a nőiességet és az önbizalmat.

Adj esélyt ennek a vertikális sportszernek és bebizonyítom, hogy a ’lehetetlen’ és a ’túl késő’ nem létezik.